[Waiting on Wednesday] A History of Glitter & Blood



Mittwoch bedeutet ein neues Waiting on Wednesday, einer Aktion ins Leben gerufen von Breaking the Spine

Letzte Woche hab ich ausgesetzt, zu viel zu tun und ehrlich, ich warte auf viele Bücher, die noch  kein Cover haben und langsam gehen mir die Vorschläge aus :D

Doch diese Woche bin ich mit A History of Glitter and Blood vono Hannah Moskowitz wieder mit dabei. 

Das Buch erscheint am 18.07.2015 
Ich find ja allein schon das Cover großartig
Gerade eben stelle ich fest, dass ich von Netgalley eine ARC dieses Buchs zugeschickt bekomme.
UI!

So jetzt genug um den heißen Brei geredet, um was geht es?

Inhalt:

Sixteen-year-old Beckan and her friends are the only fairies brave enough to stay in Ferrum when war breaks out. Now there is tension between the immortal fairies, the subterranean gnomes, and the mysterious tightropers who arrived to liberate the fairies.

But when Beckan's clan is forced to venture into the gnome underworld to survive, they find themselves tentatively forming unlikely friendships and making sacrifices they couldn't have imagined. As danger mounts, Beckan finds herself caught between her loyalty to her friends, her desire for peace, and a love she never expected.

This stunning, lyrical fantasy is a powerful exploration of what makes a family, what justifies a war, and what it means to truly love


Get it:

Amazon - Goodreads

Ich hoffe, ich konnte euch ein klein wenig neugierig machen.
Was ist euer Waiting on Wednesday dieses Woche?


Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

[Rezension] Eisige Schwestern

[Montagsfrage] Kommentare

[Bookrant] Pakt des Blutes